پرده چاپی
نوشته شده توسط : atiemoeini

پرده چاپی چیست؟

پرده ی چاپی، در واقع یک نوع از پرده ساده و معمولی است که با کمک دستگاه هایی که امروزه ساخته شده اند و تکنولوژی های جدیدی که در صنعت چاپ وجود دارند، مانند چاپ سابلیمیشن و یا چاپ غیر مستقیم، بر روی پارچه های سفید و یا معمولی، تصاویری بر روی آن شکل می گیرد و پیاده سازی می شود.

تولید و ساخت پرده های چاپی مانند چاپ بنر صورت می گیرد و بعضی از شرکت ها که دارای دستگاه های چاپ بزرگ و چاپگرهای خاص و حرفه ای در این زمینه هستند، امکان چاپ چنین پرده هایی را هم در اختیار داشته و می توانند هر آنچه را که شما می خواهید بر روی پرده به تصویر بکشند.

در چاپ اینگونه پرده ها هیچگونه محدودیتی وجود نداشته و شما می توانید هر ترکیبی از طرح و رنگ را برای به تصویر کشیدن عکس مورد نظر خود بر روی پردهِ چاپی سفارش دهید، البته چنین امکانی فقط بوسیله علوم جدید و چاپ دیجیتال فراهم می گردد.

 

نوع تصاویر در پرده های چاپی

شما قادر خواهید بود تا هر تصویری را که در نظر دارید از طرح های کودکانه گرفته تا تصاویر مدرن و کلاسیک و یا حتی تصویری از خود و یا اعضاء خانواده را بر روی پرده ای که می خواهید، آن را پیاده سازی و چاپ کنید.

این تصویر می تواند تصویر فرزند دلبندتان باشد و یا تصویر یک شخصیت کارتونی که فرزند شما به آن علاقه دارد و شما آن را برای هر چه دلپذیرتر شدن اتاق کودک تان در نظر گرفته اید و یا اینکه تصویری از یک منظره زیبا باشد، که در اوج زیبایی شما را به عمق خیال و رویا می برد و به شما آرامشی وصف ناپذیر هدیه می دهد.

حتی بعضی از ادارات و شرکت ها هم برای تزئین اتاق ها و یا سالن های خود از پرده چاپی استفاده کرده و آرم و لوگو خود را بر روی پرده چاپ می کنند، تا بدین وسیله هم کار و هم شرکت خود را بیشتر معرفی کرده و با دیدن مکرر این تصویر، لوگو شرکت در ذهن افراد ماندگار شده و بطور غیر مستقیم تبلیغی برای آن ها و رونقی در جهت کسب و کارشان باشد.

چاپ تصاویر مورد نظر می تواند بر روی تعداد زیادی از انواع پارچه های ساده پرده ای اتفاق بیفتد، پارچه هایی مانند، مخمل، حریر، هازان، کتان، ساتن و انواع دیگری از پارچه های پرده ای که بر روی آن ها می توان الگوها و تصاویر شخصی و یا مناظر عمومی زیبایی را بوجود آورد.

 





:: بازدید از این مطلب : 22
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 9 خرداد 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: